Connectivity - De applicatie kan geen verbinding maken met het toestel

Laatst bijgewerkt 3/06/2022 11:51

Probleem

  • De app(licatie) kan geen verbinding maken met het apparaat.
  • Het display toont "verbindingsfout".
  • Het bericht "Kan geen verbinding maken met uw WiFi" verschijnt op het scherm.

Geldt voor

  • Toestellen met wifi

Oplossing

  1. Alleen geselecteerde apparaten die WiFi-verbinding ondersteunen, zijn compatibel met de app.
    Het toestel is mogelijk niet uitgerust met een wifi-verbinding. Als dit niet het geval is met jouw toestel, zijn er mogelijk problemen met de wifi-netwerkverbinding of is het toestel mogelijk niet geregistreerd.

  2. Controleer of uw mobiele telefoon is verbonden met het draadloze netwerk.

  3. Controleer uw draadloze netwerk en router. Start de router opnieuw.

  4. Plaats de router zo dicht mogelijk bij het toestel.

  5. Configureer het toestel en het mobiele apparaat opnieuw.

  6. Het toestel, het mobiele apparaat of beide moeten opnieuw worden geconfigureerd omdat er een nieuwe router is geïnstalleerd of de routerconfiguratie is gewijzigd.

  7. Neem contact op met jouw serviceprovider als er problemen zijn met het draadloze netwerk.
Boek een technieker
Boek een technieker

Maak een afspraak met één van onze gekwalificeerde Zanussi techniekers en ontdek onze professionele service bij je thuis.

Wisselstukken en accessoires
Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.